2009 m. lapkričio 3 d., antradienis

Draugai


 
 
...Turiu tris draugus: vienas mane myli, kitas - neapkenčia, trečias man abejingas. Tas, kuris mane myli, moko švelnumo. Tas, kuris neapkenčia - atsargumo, o abejingasis - pasitikėjimo savimi.
 
---Ivanas Paninas

   Ne kiekvienas gali būti geriausias draugas. Kai kurie žmonės nenorės su mumis net susipažinti. Kiti dėl kokių nors priežasčių gali mūsų nemėgti. Tačiau galime visus šiuos žmones laikyti savo draugais pripažindami, kad kiekvienas iš jų gali mums kažką duoti.
   Supratę, kad ne kiekvienas mėgsta ar nori būti mūsų draugas, galime pasijusti įskaudinti. Bet ar mes patys su kiekvienu norime draugauti? Žinoma, yra žmonių, kurie mums nusibodo, kurie mus pykdo ar atstumia.
   Tai visiškai natūralu, kad ne kiekvienas yra mūsų draugas. Iš tų, kurie mūsų nemėgsta, galima sužinoti, kokie mūsų poelgiai kam nors nepatinka. Iš tų, kurie nesiekia draugystės, galime sužinoti, kad ne kiekvienas yra mūsų pusėje. Tokie žmonės padės mums vertinti labiau reikšmingus gyvenime žmones, kurie neabejotinai yra mūsų draugai.
 
Aš žinau, kad mano gyvenime yra keletas ypatingų draugų. Šiąnakt galiu būti dėkinga už jų paramą.
Ačiū, kad buvote, esate ir būsite mano gyvenime, nesvarbu mylite, nekenčiate ar esate abejingi.
 
Jūs palikote pėdsaką Laimuckos širdyje...ir ačiū
 

0 komentarai (-ų):